Peddy is een startup in de HR-Tech wereld. Met onze tool en methodiek helpen we organisaties met de ontwikkeling van een feedforward cultuur en empoweren we de medewerkers om doorlopend te werken aan hun persoonlijke ontwikkeling en prestaties.
Wij zijn een klein maar creatief en hardwerkend team van betrokken collega’s. Gegeven het feit dat we een gezonde groei meemaken hebben we hulp nodig met het regelen van onze financiële administratie.
Waar zijn we naar op zoek?
Wij zoeken een gezellige en kundige collega die kan helpen met het:
Ontvangen facturen inboeken Facturen maken en versturen Aanmaningen versturen Bankontvangsten verwerken Te betalen facturenoverzicht aanleveren BTW-aangifte fiscale eenheid Nieuwe relaties aanmaken Abonnementen invoeren voor nieuwe klanten en factureren Bij nieuwe klanten een project aanmaken waar de medewerkers hun uren op kunnen schrijven. De contractadministratie etc.
Wat hebben we je te bieden?
Inspirerende werkplek bij B.Amsterdam. Maar je mag je werk tijd en plaats onafhankelijk uitvoeren. Wij geven je alle ruimte om je werk flexibel in te delen zolang je jouw werk maar af krijgt.
Wij hebben een open en warme organisatiecultuur. Je krijgt toffe en betrokken collega’s bij en een marktconforme vergoeding.
Heb je belangstelling?
Mail jouw CV met een korte motivatiebrief naar hello@peddy.nl. Mocht je vragen hebben bel met Ergin Borova 06-51266254 of Bas Bos 06-24770582.